مراحل کاشت ایمپلنت دندان و ساختار استخوان فک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 94
:: بازدید سال : 906
:: بازدید کلی : 3979

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

مراحل کاشت ایمپلنت دندان و ساختار استخوان فک
چهار شنبه 13 شهريور 1398 ساعت 17:10 | بازدید : 71 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

مراحل کاشت ایمپلنت دندان

درصورت نا کافی بودن بافت لثه و استخوان فک

اگر به اندازه کافی بافت استخوان ندارید، ممکن است در جای خالی دندان را که مدتی طولانی از دست داده اید، منجر به تحلیل استخوان شدید شود. بنابراین دندانپزشک شما، روش دیگری به نام پیوند استخوان یا تقویت استخوان را برای ساختن بافت استخوان قبل از قرار دادن ایمپلنت توصیه می کند. سلامت دندانها و فضای کافی لثه برای یک روش کاشت موفق مهم است.

مراحل کاشت ایمپلنت

 √ مراحل کاشت ایمپلنت دندان

اگر درمان کاشت ایمپلنت دندان مناسب شما باشد، دندانپزشک با استفاده از عکس رادیولوژی، ناحیه دقیق کاشت ایمپلنت را می یابد و مدل هایی پیش فرض از دندان ها را آماده می کند، برای تدوین یک برنامه درمانی که شامل:

•          مراحل درمان

•          چهارچوب زمانی

•          و هزینه های مربوط به آن می باشد

ایمپلنت از نظر جراحی در موقعیت ریشه دندان قرار می گیرد تا به فک متصل شود. چند ماه طول می کشد که ایمپلنت به بافت استخوان پیوند شود، پس از آن می توان روکش دندان را به آن وصل کرد تا دندان مصنوعی جدیدی پیوند بخورد.

کاشت دندان شامل سه مرحله به شرح زیر است:

 

مرحله اول :

قرار دادن ایمپلنت تیتانیوم

در طی مرحله اول، جراح دهان برش کوچکی در لثه، محل قرار گیری دندان ایجاد می کند.

  مرحله دوم؛

در مرحله دوم سوراخی در بافت استخوان حفر می شود وپایه گذاری قرار می گیرد و پس از آن برش بسته می شود، با بهبودی دهان و لثه، پروتزهای موقت یا بریج جایگذاری می شود

اتصال اباتمنت Abutment

بعد از گذشت سه تا شش ماه، در این مدت پیوند با بافت استخوان ادغام می شود، روش دوم انجام می شود. این امر شامل ایجاد یک برش دیگر در بافت لثه برای افشای قسمت بالای کاشت تیتانیوم است. روکش دندان برای تسهیل در بهبود بافت لثه بر روی قسمت بالای کاشت پیچ می شود. روکش بعد از چند هفته برداشته می شود و سپس پیچ که معمولاً از جنس پرسلن، تیتانیوم یا طلا ساخته شده است به پایه ایمپلنت وصل می شود.

مرحله نهایی کاشت ایمپلنت دندان

مرحله سوم : روکش

سپس روکش می تواند به ایمپلنت وصل شود تا فرایند تعویض دندان به پایان برسد. دندان تعویض پرسلن به صورت سیمانی یا پیچ بر روی شکاف است تا جای خالی دندان و لبخند شما پر شود.

مرحله نهایی

روند کاشت ایمپلنت دندان در طی چند ماه، معمولاً 5 تا 9 ماه انجام می شود. باید این نکته را مورد توجه قرار داد، که یک روش سریعتر برای گرفتن ایمپلنت وجود دارد. جایی که مینی ایمپلنت ها و روکش به طور همزمان در اولین مراجعه به دندانپزشک مربوطه جایگذاری می شود. قبل از شروع عمل کاشت ایمپلنت دندان حتماً درباره دندانپزشکی آدرینا، واقع در شرق تهران در مورد هرگونه نگرانی که ممکن است داشته باشید به صورت رایگان با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 




:: موضوعات مرتبط: دنداپزشکی ایمپلنت , ,
:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , مشاوره رایگان ایمپلنت , مراحل كاشت ايمپلنت دندان , ایمپلنت دندان ارزان , مشاوره آنلاین ایمپلنت , ایمپلنت دندان جدید , ایمپلنت دندان خوب , ایمپلنت دندان دیجیتال , ایمپلنت دندان ایمن , ایمپلنت استخوان تحلیل رفته , بهترین ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان ایرانی , ایمپلنت دندان روش جدید , ایمپلنت دندان سوئیسی , ایمپلنت دندان بدون درد , ایمپلنت دندان فوری , ایمپلنت دندان کامل , ایمپلنت دندان جلو بالا , ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: